Dol's Profile

Dol
Fur:
Rank: Delta
Badges:
Gender:Female
Age:17
Country:, Oklahoma
Join Date:14 Apr 2017, 2:19pm (2 years, 1 month ago)
Last Seen:
3 Dec 2018, 3:24am (5 months, 3 weeks ago)

PMRequest
5207 238 67

About Dol:


16IKee|Straight|Single



Babby


my babby made by Nico/emi
☀Kali☀


Some self info

please click here

♥This Crush♥
Lioden
Deviantart
♥coms♥
☀Please use night mode☀
My greatest pride doesn't come from my gender, sex, or even my personality. My greatest pride and joy is my country, my art, and my knowledge.
Getting your confidence from anything else
is pointless.



roleplay

anyways, I love role play, especially animal/superhero!
[8:20:49 PM] Dol: "this is how you roleplay,"she replied softly, though the anger in her voice was something only a deaf person could ignore.

Jokes


"Taping legs together sounds like a great idea! It sound SUPER fun," - my dying words


fave lines: "GeT OfF My WiFe"



[6:09:13 PM] CJ-00 jumps out a window
[6:09:30 PM] Dol CHASES AFTER YOU >:U
[6:09:45 PM] CJ-00: DAMMIT KEE
[6:09:49 PM] Dono: lol
[6:09:52 PM] CJ-00: You're not supposed to follow me
[6:09:59 PM] Dol: NU
[6:10:03 PM] Dol: I'm ur stalker
[6:10:09 PM] Dol: I follow you everywhere
[6:10:19 PM] CJ-00: Not out my freakin window ;;
[6:10:26 PM] Dol: I just did
[6:10:30 PM] Dol: fun fall btw
[6:10:38 PM] CJ-00: dangit
[6:10:52 PM] Dol: the landing was a little ruff, don't ya think
[6:11:15 PM] CJ-00: well I wasn't planning on you landing on my SPINE
[6:11:24 PM] Dol: Yep :3
[6:11:40 PM] Dol: very comfy spine, oddly
[6:12:05 PM] CJ-00: I wouldn't know
[6:12:19 PM] CJ-00: so you gonna sit on me all day? not that I'm complaining
[6:12:29 PM] Dol: yep comfy chair

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




[8:39:17 AM] Dol: I got butt in my face
[8:39:57 AM] Dol: Buttinmyface best present for all people over 18
[8:40:05 AM] Dol: and it's only 19.99
[8:40:52 AM] Chat Noir: you dont have to pay for dat one dol xD
[8:40:57 AM] Dol: "Buttinmyface changed my life forever" -some useless wannabe college student
[8:41:04 AM] Chat Noir: lol
[8:41:04 AM] Dol: Buy it now :D XD
[8:41:41 AM] Chat Noir: Old person- Its the only thing i want right now"
[8:42:20 AM] Dol: "Helped me realize I was gay" - another random person



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



dol: When two people love eachother very much....

dol: They want a puzzle pose

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

[9:33:58 AM] Dol: wanna here something funny?
[9:34:10 AM] Cobra678: hear*
[9:34:19 AM] Dol: her

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

[2:58:16 PM] Dol: //When you haven't played any games in ages, but are trying to relate to your gamer friends// Hi what up, my mlg gammer m8 homie
[2:58:27 PM] jakybluewolf: i'm a gamer lol
[2:58:54 PM] Dol: I haven't played in any games in a while
[2:58:56 PM] Dol: so..
[2:59:25 PM] Dol: what's up my mlg gamer m8 homie, get any 360 nose scopes?
[2:59:40 PM] jakybluewolf: actually
[2:59:44 PM] jakybluewolf: i got a 1080 noscope before
[2:59:45 PM] jakybluewolf: Lol
[3:00:02 PM] Dol: nice my hizzow man, homie bud.
[3:00:18 PM] jakybluewolf: nice dawg
[3:00:19 PM] jakybluewolf: Lol
[3:00:25 PM] Dol: XD
[3:00:41 PM] jakybluewolf: chu hangin in my hood todey?
[3:01:16 PM] Dol: Why of course homie
[3:01:29 PM] jakybluewolf: Lol
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

[8:39:37 PM] Dol: VEN
[8:40:14 PM] Dol: screwit
[8:40:19 PM] Dol: SQUEAKYY
[8:40:35 PM] Dol: SQUEAKKYYYY
[8:40:40 PM] Dol: SQUEAKS
[8:42:13 PM] Mug: fvevlklk;;llllllllllllllllllllllllllllllllllllllll;'
[8:42:28 PM] Squeakyy: WHAT
[8:42:42 PM] Dol: CAN
[8:42:43 PM] Dol: U
[8:42:44 PM] Dol: BE
[8:42:46 PM] Dol: MY
[8:42:48 PM] Dol: PASTOR
[8:42:53 PM] Dol: FOR A SEC
[8:43:05 PM] Squeakyy: UM OK
[8:43:10 PM] Dol: K
[8:43:14 PM] Dol: CJ
[8:43:17 PM] Dol: WIlL
[8:43:18 PM] Dol: U
[8:43:22 PM] Dol: MERRY ME
[8:43:26 PM] Squeakyy: MARRY*
[8:43:31 PM] CJ-00: Yee
[8:43:36 PM] Dol and drench me in ur piss plz
[8:43:40 PM] Dol jkjk
[8:43:45 PM] CJ-00: XD
[8:43:49 PM] Squeakyy: OK WER GATHERED HERE TODAY TO CELEBRATE THE WEDDING OF CJ AND DOL
[8:43:56 PM] DeliciousFox: hi mug
[8:44:01 PM] Squeakyy: DOL TO U TAKE CJ TO B UR HUB
[8:44:02 PM] DeliciousFox: wtf dol eww
[8:44:08 PM] Dol: YES
[8:44:15 PM] Squeakyy: CJ DO U TAKE DOL TO BE U WIF
[8:44:21 PM] Dol HAVE U SEEN MY CRUSH TAG?!
[8:44:24 PM] CJ-00: Yosh
[8:44:29 PM] Squeakyy: MK U MAY KISS THE BRIDE
[8:44:37 PM] Dol: //kisses cj//
[8:44:40 PM] Squeakyy: KISSKISSKISSKISS
[8:44:40 PM] Squeakyy: o
[8:44:42 PM] francis: Cringe
[8:44:43 PM] CJ-00: //kisses back//
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Moonstepthewolf arrived at 2:41 PM
[2:41:33 PM] Moonstepthewolf: rolls in yelling
[2:41:35 PM] Dol: moooon
[2:41:40 PM] Dol: u nerd
[2:41:46 PM] Moonstepthewolf: wut u meannn´
[2:42:03 PM] Dol: u don't know the half of it
[2:42:13 PM] Moonstepthewolf: ?
[2:42:32 PM] Dol: I called my brother a faggot
[2:42:36 PM] Moonstepthewolf i need a small pose. all my poses are big
[2:42:37 PM] Dol: since he called me a whore
[2:42:41 PM] Moonstepthewolf: OH
[2:42:43 PM] Moonstepthewolf: lmao
[2:42:44 PM] Dol: since I wouldn't go OUT IN THE COLD
[2:42:54 PM] Moonstepthewolf: lmao
mistake arrived at 2:42 PM
[2:44:38 PM] Dol: I swear I'm a good christian child
[2:44:58 PM] Moonstepthewolf: Suuuureeee



all the ppl I own... I MEAN ARE FRIENDS WITH


forest

MAI FRIEND FOR LYFE #notgaybuttotallygaybutagainnotgay
WASSUP MAI RAD BUDDY??????????????????????????
UR ARTS IMPROVING

AND I LIKE CUDDLING U #NOHOMO SWAG



to Ethan

*My sacred colorist shrine*
people misunderstand how I feel about you >w<
I barely even find myself worth your time, your so awesome! You're coming so far! I don't know if I can say this, but.. I'm your number one fan, and I'm honored to get the chance to support you! And I'll do my best to always brighten your day!

Niconi

Thank you for talking to me, commissioning me, and doing such great work for me ;w; your a great person, and I hope we get to talk more.

My name is Dol and u know what i got?
what do u got?
i got some art thats hotter than hot.
how hot is hot?
Hotter than the flames that burn below
how do you know?
my best friend nico told me so.



SunHeart

I'm normally the relaxed type, but I've decided I'm giving my everything to keep you safe,
platonically
The pain i'd feel if I knew you were hurt would be undescibable, and I'm so sorry you and I had to take out the same trash
but I assure you I'll stick around through thick and thin

Venatus Erus

VEN!!
I owe you and your family my life!
thanks for being my friend!
and thanks for joining me on this amazing site!! :DD
"lol" is just a stick figure with its arms in the air-
ven 2017


Jakybluewolf

My daily chat brother, and the only person who actually whispers me actively
also idk y but ANYTIME I see ur user I think of the color BLUE

wildone

I swear, I for a Texan, you sure do need common sense beat into you
drowning puppies, stealing cereal, but that's not even CLOSE
to your WORST CRIME
liking COCA COLA OVER DR FREAKING PEPPER
how could you ;;
you're even colored like dr pepper and yet...

coca freaking cola!?!
just wow m8 wow

btw don't take me seriously I just want you to laugh don't hurt me

Stardustwolf

I keep redesigning ur stuff whoops..

but ur a nice person..
I need longer stuff...

The Dark one (comic)


The Comic about Kali's backstory, along with exploring the world I've been creating for nearly a year~
Each page is twice as long as split skies, and more detailed!
wanna read? click here
credits: My self for art/ story, Ethan+ Niconi for most character designs











Howls (425)

Please login or register to comment
Post
Copy direct link to this Howl
BlackWolf 5 months, 3 weeks ago
Copy direct link to this Howl
Dol 6 months ago
IIIIII FINALLYYY
have reached goal #1


PREPARE FOR TDO TO COME BACK

eventhoughnoneofyoureallycare
OH WELL I'M HAPPY
Copy direct link to this Howl
Dol 6 months, 1 week ago
Copy direct link to this Howl
Dol 6 months, 1 week ago
Copy direct link to this Howl
Dol 6 months, 2 weeks ago
Copy direct link to this Howl
Dol 6 months, 3 weeks ago
🦇 HAPPY HALLOWEEN!!!🦇
as promised!

here's TDO'S NEXT PAGES WOOT!
🦇https://www.deviantart.com/dollydol/art/Halloween-Special-770672076?ga_submit_new=10%3A1541019887 🦇
Copy direct link to this Howl
BigDaddyKam 7 months, 2 weeks ago
DOL IFLY
Copy direct link to this Howl
Dol 7 months, 2 weeks ago Edited 7 months, 2 weeks ago
Hi! ily2
Copy direct link to this Howl
Dol 7 months, 2 weeks ago
Copy direct link to this Howl
BigDaddyKam 7 months, 2 weeks ago
hey i need you here
Copy direct link to this Howl
Dol 7 months, 2 weeks ago
shh what's up?
Load More Howls